Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/sabaq/domains/sabaq.net/public_html/engine/classes/mysqli.class.php on line 155 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/sabaq/domains/sabaq.net/public_html/engine/modules/show.full.php on line 242  آيا بر نابينايان لازم است در موقع فراگيرى قرائت قرآن، و در وقت لمس اسامى مقدّسه كه با خط برجسته بريل نوشته شده، وضو داشته باشند؟
سبق > پرسش و پاسخ > آيا بر نابينايان لازم است در موقع فراگيرى قرائت قرآن، و در وقت لمس اسامى مقدّسه كه با خط برجسته بريل نوشته شده، وضو داشته باشند؟

آيا بر نابينايان لازم است در موقع فراگيرى قرائت قرآن، و در وقت لمس اسامى مقدّسه كه با خط برجسته بريل نوشته شده، وضو داشته باشند؟


23 اسفند 1390. نويسنده : sabagh

نابينايان براى خواندن از خط برجسته‌اى به نام «بريل» كه با لمس انگشتان خوانده مى‌شود، استمداد مى‌گيرند. مى‌دانيم كه اين خط از نقاط ششگانه تشكيل شده است. با توجّه به مطلب فوق، آيا بر نابينايان لازم است در موقع فراگيرى قرائت قرآن، و در وقت لمس اسامى مقدّسه كه با خط برجسته بريل نوشته شده، وضو داشته باشند؟

 

پاسخ:

 

داشتن وضو براي لمس و خواندن قرآني كه با اين خط نوشته شده است ضرورت ندارد ـ والله اعلم.    sabaq.net

 

 


بازگشت به صفحه قبل