Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/sabaq/domains/sabaq.net/public_html/engine/classes/mysqli.class.php on line 155 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/sabaq/domains/sabaq.net/public_html/engine/modules/show.full.php on line 242  زتدگي در غربت براي مؤمن، اجري دارد؟
سبق > پرسش و پاسخ > زتدگي در غربت براي مؤمن، اجري دارد؟

زتدگي در غربت براي مؤمن، اجري دارد؟


6 تير 1391. نويسنده : sabagh

من حدود دو سالی هست که به یك شهر غریب آمده‌ام و اینجا بجز شوهرم کسی ندارم و از دوری خانواده‌ام خیلی زجر می‌کشم و اصلاً نمی‌توانم با این موضوع کنار بیايم چون خیلی به خانواده وابسته بودم هميشه در فکر آنها هستم می‌خواستم بدانم غریبی اجری دارد، شاید به خاطر اجرش بهتر با این موضوع کنار بیايم؟ البته این را هم بگوبم که رفتار شوهرم هم با من چندان خوب نيست.


پاسخ:


بر اساس حديث هرچه بر سر مؤمن مي‌آيد ـ حتّی اگر خاري هم باشد كه در پايش فرو مي‌رود ـ نزد خداوند براي او اجر دارد مشروط به صبر و بردباري ورزيدن و ناسپاسي نكردن. غربت هم چنين است و مؤمني كه بردباري كند و مشكلات آن را تحمّل كند، خداوند پاداشي نيكو به وي عطا خواهد كرد. همچنين كساني كه با همسران خود مدارا و بدرفتاري آنان را تحمّل مي‌كنند، اجر خواهند يافت.   sabaq.net

براي شما هم بهتر آن است كه خود را به زندگي جديد خويش،وفق دهيد و كاري نكنيد كه علاقۀ شديد به خانواده و خاطرات گذشته يا يادآوري آنها، خداي ناخواسته سبب كم توجّهي به زندگي شخصي و همسر  يا سردي روابط شما و شوهرتان شود. به خداوند توكّل كنيد و بدانيد كه او همراه و ياور شكيبايان است. 

 


بازگشت به صفحه قبل